" آقای کیوسک "






















من از دندان پزشکی متنفرم.من اساسا از هرچیزی که مربوط به دندان و دندان درد مرتبط باشم متنفرم.من اساسا از هرچه دکتر دندان پزشک هست حالم به هم می خورد.من حتی از همجنس های خودم که که رفته اند دندان پزشک شده اند هم بدم می آید.من از بوی دندان پزشکی..از آن اینه های مقعر و محدب..از آن فیس فیس کردن های یکریز..از ایمپلنت.از پلاکت..از سوزن..از درد از آخ متنفرم.من اساسا از اینکه دهان نازنینم را تا تهیگاه حلق باز نگه دارم و آقای دکتر تا چشم کار میکند برود در دهان من متنفرم.از اینکه دست هایش و هر چه از فلزات عجق و وجق و ناموزون در آن حوالیست بکند در دهان مبارک من ؛منتفرم.من..من از فاکتورهای جدید ارتدنسی که بر پوسیدگی دندان اضافه نمی کنند ..از آمپول بی حسی.از روکش های دردآور و جرمگیری های دوهزار و ان از ترس اتاق انتظار از خانم منشی چاق و بدقواره بداخلاق اعصاب تعطیل دندان پزشکی از تلق مسخره روی صورت دکتر در مقاب سیل خونابه هایی که از لب و لوچه من خیز می گیرند به سمت آقای کتر..از صندلی بی اصل و نسب دندان پزشکی با آن جک مزخرفش.از نورهای تصنعی و چندش آور اتاق درمان.از آن همه میخ و سیخ و دنگ فنگ..از پوسترهای تبلیغاتی پروتز...از کارت ویزیت آقای دکتر.از وقت بعدی..از عصب کشی..از پر کردن.و حتی از ویزیت ساده حالم به هم می خورد.متنفرم.من اساسا ..من..من  

دارم از درد میمرم....

*دندانمان را 10 صبح ترمیم کردیم خوب بود.درد نداشتیم ها...الان تازه یادش افتاده درد بگیرد بی شرف.

*از ایام امتحانات متنفرم.متنفر

*مدیونید اگه فکر کنید این درد لعنتی باعث شد من بتونم امتحانو بپیچونم و نروم سر جلسه..

*قوی باش دختر.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی