" آقای کیوسک "






















 از دوست برای من، همین دادن انگیزه هاشه .حالم خیلی خوبه و نمیدونم برای این حسِ خوب باید دقیقا ممنون چه کسی باشم.کسی که ترو به من معرفی کرد ،که از داشتنت حالم خوب بشه(!) از خودم که دارم برای چیزهایی که می خوام زحمت می کشم ..از خدا که در همه احوال باید ازش سپاسگزار بود و یا خودِ توی لعنتی که داره از درون به من میگه رهای واقعی باش..خودت باش....صاحب اصلی قدردانی امشب من هرکسی که باشه اهمیت چندانی نداره چون به هر حال از دوست برای من، همین دادن انگیزه هاشه .


+امروز تجربه دومین کار به معنای واقعی مهندسی رو تجربه کردم؛ ممنونم از این فرصت شغلی مجدد یا رحیم .

+ ارادت :)

* عنوان از مجموعه ی حرفی بزرگتر از دهان پنجره/ لیلا کردبچه


نظرات (۱۷)

بعله خودشم.
خوش اومدی به بیان. هر چند جاش مهم نیست. مهم نوشتنه.
خوشحالم که حالت این روزها بهتره رفیق.
پاسخ:
ارادتمند.
تبریک میگم:)
پاسخ:
مخلصم
نمی خوام نا امیدت کنم. ولی بعد یه سال ، همچین تکراری بشه و دچار روزمرگی بشی که حالت از کارت بهم بخوره!
من همون خرمگس سابقم.
پاسخ:
آدرس هایتان را که من ندارم خرمگس جان..با اون همه ادا اطوارهای بلاگفا..

چقد خوبه که دوباره مینویسی:))
پاسخ:
:)))
رفتیم اونجا نبودین:))مبارکه بیان.

سلام بانو...خوش حالم برای خوب بودنت...
پاسخ:
متشکرم ..متشکرم ..
خانه نو مبارک
کار خیلی خوبی انجام دادی که از بلاگفا به اینجا اومدی. بنظر من تصمیم درستی گرفتی. 
پاسخ:
ارادتمند .
سلام خیلی خوشحالم که بازم مینویسی رهای عزیزم.
نمیتونی تصور کنی که خط به خط عباراتت رو حظ کردم با عشق خوندم و با ولع سر کشیدم .... مررررسی که بازم نوشتی مرسی که آدرس جدیدتو برام از بلاگفا گذاشتی که بهت سر بزنم .... نمیدونم اگه پیدات نمیکردم چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه حسرت همیشگی توآم با غبطه ای که همیشه از پرسیدن شماره تلفنت حذر کردم چون فکرکردم صحیح نیست . ولی توی این مدت که گمت کردم بارها به خودم گفتم شاید پرسیدم شماره تلفنی که قرار نبود هیچگاه بهش زنگ زده بشه مگر این چنین مواقعی که تلاشی باشه برای گرفتن ردی از حضورش، شاید اونقدرها هم کار زشتی نبوده .
!!!!!!!!!
پاسخ:
من هیچ وقت گم نمیشم دختر..
محبت بعضی هاتون مثل تو آدم رو میبلعه...
لبخندم مال تو راضیه جان..
رها ... رها ... رها ...
واااااای که چه قدر خوشحالم که دوباره مینویسی و منم پیدات کردم !
هیپ هیپ هووووراااا ...

+ از تو همین نوشتن هاته !
:* :* :*
پاسخ:
جوووونم :)
سلام مبارکه خیلی خوب مثل همیشه
پاسخ:
ارادتمندم..
من همه هیستوری و آدرس هام گم شده متاسفانه..خودتون آدرس هاتونو بذارید روی ایمیلم..
شاد باشید همیشه:-)
پاسخ:
متشکرم..متشکرم..
شما هم در اینجا می نویسید؟
مسکن مجازی جدیدتون رو تازه دیدم...بازم براتون آرزوی خوشحالی خرسندی رضایتمندی از زندگی میکنم...خدا رو شکر که الانم خوبید...با احترام زیاد :)
پاسخ:
بسیار ممنون و متشکر ..
:)
  • آقای نویسنده
  • خانه جدید مبارک
    پاسخ:
    متشکرم ..
    رهای عزیزم چرا دیر آپ میکنی یک ماه گذشت ... من با ولع زیادی منتظر تناول متن های جدیدت هستم .
    پاسخ:
    من واقعا عذر میخوام؛کاملا حق با شماست،درگیر درسام هستم ولی این بهانه درستی نیست..رهای اسبق حتی شب های امتحان هم چیزکی می نوشت..راست میگید چه قدر بده کم کار شدم :(
    چقدر کم مینویسی رها جان
    پاسخ:
    چشم..بیش تر می نویسیم دخترجان..شما جان بخواه :)
    خیلی هم خوب :-)
    پاسخ:
    :))
    تا بحال این گونه ننـوشته بودی ؛
    تا بحالی که من خوندم .
    پاسخ:
    مخاطب حواس جمع ..خیلی خوب ه..
    سلام رها جان
    خانه نو مبارک!!!
    پاسخ:
    سلام
    فداتون بشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی