" آقای کیوسک "






















وقتی به کسی احتیاج داری..وقتی با تمام وجودت صداش میکنی.وقتی به هزار آِیین و ترفند براش ییغام میفرستی و نمیاد.وقتی انقدر منتظرش میمونی که بیاد و به پشتوانه قولی که داده "نمیذارم کسی اذیتت کنه حتی اگه پ باشه.." وقتی دلت حضور مردانه اش رو..شونه های امن اش رو خواست و نیومد..وقتی دلت ریخت و نبود که آرومت کنه..وقتی دو شب تا صبح تا صبح از استرس مردی و نیومد چون غرورش اجازه نمیده که وقتی بهش گفتی برو دوباره برگرده..وقتی  با صدای بلند گریه کردی و اولین سیگار زندگی ات رو کشیدی.وقتی احساس رعب همه وجودتو گرفت..وقتی دیدی جدی جدی هیچ کس همراه نیست حتی مرد محبوب برنزه ات..اونوقته که تازه یادت میوفته ای وای بر من..اصلا  همون نباشه بهتره.. مرد بودن ادعای بزرگیه که هرگز به من امنیت اش رو نشون ندادی ؛وقتی خیلی بهت نیاز داشتم...و درست در همین شرایط از کسی که انتظارشو نداری چیزی میبنی که یادت میره چه قدر تنهایی..یه وقت هایی میبینی یک کسی همیشه گفته "من باهاتم .." و تو یک عمر ندیدی اش..یک آدم دیگه به غیر از تو..که من یک عمر فکر میکردم دروغ میگه و همیشه پس اش زدم..و همیشه جوابش رو نگفتم چون با تو خوش بودم.. خیلی تلخه که یک غریبه بیاد و نقش تو رو ایفا کنه..این خیلی تلخه.خیلی.تلخه برادر من..تلخه آدم حسابی..تلخه بشر..تلخخخخخ * درد داشتم..و به هیچ جای دنیا بر نخورد آه من! من آهنگ آپلودم رو اینجا براتون میذارم. محبوب ترین نوا برای من در روزهای بیست سالگی ام.عشق کنید وقتی میشنویدش.این آهنگ برای من حکم عسل را دارد. +کامنت های در مورد پست تایید نمیشود مگر در مورد ملودی آپلود شده..البته با اجازه شما :) بعدنوش : درد یعنی سرت به سنگی بخوره که روزی به سینه میزدی..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی