" آقای کیوسک "






















وقتی به رزومه دوستی های گذشته ام نگاه می کنم به جز یکی دو مورد که واقعا اشتباه کردم،به خودم می بالم، خوشحالم ازینکه در تمام دوران زندگی ام علی رغم تنهایی های گاه و بی گاهم به هر غریبه ایی نگفتم" بله"...دوست های بامرام یعنی کسانی که بعد از تموم شدن یک رابطه اونهم پس از یک مدت طولانی هنوز یادت باشند..و ولنتاینی که کنارشون نیستی رو به کامت شیرین کنند و هنوز بهت اس ام اس بزنند و تبریک بگن..هنوز برات گل بیارن و هنوز برات هدیه بخرند..و هنوز روی کارت تبریک هاشون بنویسند ولنتاینت مبارکــ. و تلخ ترین شکلات ها رو در نظرت شیرین کنند.چی خریده بودن مهم نیست.بعد از چند ماه و چند سال اومدند مهم نیست..اینکه دوست هایی داشتم که هیچ وقت از دوستی کردن باهاشون پشیمون نشدم مهم ه.. +هیچ کدوم از دوست های قدیمی در دنیای حقیقی اینجا رو نمی شناسند اما،من اینجا نوشتم تا بگم "از اینکه بهم گفتید هنوز هم براتون خاطرات خوب دارم ممنونم"..ممنونم که به من فهموندید ولنتاین تنها نیستم،حتی اگه مدتها باشه به کسی دل نداده باشی. +دوستی فقط بوسه های نابهنگام نیست،فقط اس ام اس های شبانه نیست.گاهی همین که یک دوست احترام خاطره هاتون رو نگه داره یعنی بهترین دوست بوده.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی