" آقای کیوسک "






















الهی قربونتون برم  آخه میایید نظر میذارید...خصوصی می نویسید..من نمیدنم چه طوری باید بیام جواب بدهم. حق بدهید در شرایطی که هرچند وقت یک بار اسم های زیباتون رو عوض می کنید..و آدرس هاتون رو نیز هم..برای رهای تنبل سخت ه حفظ کردن تمامی آدرس ها و نام ها...میدونم مشکل خودمه ولی کمک کنید حل بشه. +کسانی که کامنت خصوصی گذاشتند،دلم می خواهد جواب محبت یکی یکی تان را بنویسم اما نمیدانم کجا :( ممنون میشم همکاری کنید.. +دوست های گل من متشکرم. +مخاطب خاموش من !تو هم مشمول این حس های خوب میشوی..برای من تو هم یک مخاطب عزیزی حتی اگر کامنت نذاشته باشی/چشمک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی