" آقای کیوسک "






















بالاخره به آرزویم رسیدم.بالاخره صاحب گوشی موبایلی شدم که یک عمر در دست معمولی ترین مردم اطرافم می دیدم و حسرت داشتنش را میخوردم.همیشه دلم میخواست یکی از همین گوشی ها داشته باشم.سادگی اش برایم بی اندازه جذاب بود.از وقتی لذت ساده زیستی را فهمیدم دانستم که هیچ گوشی موبایلی به اندازه همین یک گوشی سیاه و سفید نمیتواند پیام دوست داشتن مرا به مهمترین آدم های زندگیم برساند..همیشه دلم خواسته یکی از همین گوشی ها داشته باشم که درست وسط روز و در شلوغ ترین سالن فنی دانشگاه بین آنهمه آیفون فایوهای سفید زنگ بخورد و من با افتخار از کیفم درش بیاورم و بگویم:الو! همیشه دلم میخواست از این گوشی ها داشته باشم و نام یک آدم مهم را تویش ذخیره کنم و از آن روی به بعد  همان گوشی ساده پنجاه شصت تومانی بشود مهم ترین شی زندگی من.دلم میخواست از این گوشی ها بخرم و کلی اس ام اس های مهم از یک آدم خیلی خیلی مهم توی inboxاش ذخیره کنم.و شب ها قبل از خواب یکی یکی شان را بخوانم و آخرسر هم در همان حاشیه سیاه و بدون نورش بنویسم: شب به خیر مرد من! حالا رها به آرزویش رسیده..هرچند کمی دیر..هرچند شاید دیگر مهمترین شخصیت زندگی اش به او اس ام اس نزند اما حداقل میشود انتظارش را کشید.انتظار شیرینش را.دیروز وقتی رفتم دیدن یک دوست قدیمی ام  دیدم یک جعبه جمع و جور ساده که محتوی باطری و شارژر بودو گوشی را گذاشته روی میز و لبخند میزند.دوستش دارم.گوشی جدیدم را می گویم ام.احساس می کنم بیشتر از همه گوشی هایی که تا به حال داشتم دوستش دارم.حتی بیشتر از گوشی کیبردی ایی که باهاش کلی به همکلاسی هایم پز میدادم.احساس می کنم بزرگ ترین دلخوشی دنیا را به من داده اند..میدانید آخر..چه طور بگویم..من..من..بالاخره به آرزویم رسیدم.بالاخره صاحب گوشی موبایلی شدم که یک عمر در دست معمولی ترین مردم اطرافم می دیدم و حسرت داشتنش را میخوردم.همیشه دلم میخواست یکی از همین گوشی ها داشته باشم. +رویا جون برای هدیه خوشگلت ممنونم.زیاد(گوشی ام و تو رو خیلی دوست دارم) +دیدیم کامنت خور بسته ایم و پست تنها گذاشته ایم باز کم شرمنده مان نکردید از پنجره آمدید داخل:دی فدای یکی یکی تون بشم که اینقدر مهربونید.ببخشید رها گاهی دخترک پنج ساله می شود.شما صبور باشید. +سلامتی اونی که خودش عصبانی و کلافه است و وقتی باهاش دعوا می کنی میگی آهنگمو پس بده ببینم ولی باز مقاومت می کنه و میگه نمیدم ..و تو همونجا حس می کنی دوستت داره حتی وسط دعوا :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی