" آقای کیوسک "






















عکس این پست از وبلاگ "خاطرات یک تبعیدی" است..هرچند به نظر من عکس زیبایی است..اما من باید منبع را ذکر می کردم ؛.متاسفم..خواننده های قدیمی تر این عکس  برایشان آَشنا بود..دوستان جدیدتر گلم هم بخوانندش.. +ممنون برای رای هاتون :) این توهم اذیتم میکنه.این که از چیزی که دوستش دارم دورم..اینکه تهران من از من دوره..دورتر از چهار ساعت..اینکه بیشتر از 4 ماهه پامو توی تئاتر شهر نذاشتم.اینکه به خاطر شرایط فعلی مجبورم که ازش دور باشم..از امروز از شهری که این روزها پاییزش رو تجربه می کنم می نویسم..از زنجان. +منصفانه است اگر خاطراتش از تبعیدگاهی که می شناسیم جاودانه گردد.نه؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی