" آقای کیوسک "






















هفتسین امسال را که چیدم برای امسال عشق آرزو کردم.برای هفت سین امسال مهربانی خواستم..بین تمام داشته های روی سفره نور طلب کردم.بین سکه و سیب الفت خواستم.بین آب و سرکه آرامش..بین سیر و سبزه و سماق برکت..و برای همه تان یک چیز خواستم فقط شادی..نوروز امسال بهانه خوبی بود تا فکر کنم.به همه چیزهایی که در هفت سین سال قبل میخواستم و حالا بهشان رسیده بودم.و همه چیزهایی که برایشان جوش شیرین میزدم در دل و نشدند..شد بهانه ایی تا بدانم چه قدر برای به دست آوردن چیزهای اکسترنال زور میزدم بدون اینکه حواسم به خودم باشد..به سرمایه های درونی ام..خودم.هیچ حواسم به شادی هایم نبوده..هیچ مراقب بهانه های خندیدنم نبودم..و چه قدر دلیل داشتم برای لبخند زدن که حیفشان کردم..تمام دقیقه های قبل از شلیک توپ سال نو را فکر کردم و حالا که نت به نت این کلمات را آوا می کنم در گلوی این پست پررنگ تر می نویسم تا بلند تر بخوانید این سال سالی خواهد بود که در آن "برای رسیدن به تمام هدف هایم تلاش خواهم کرد.." فکرش را هم نمی کردم از حلول این سال نو اینقدر حس های خوب خوب داشته باشم.حالا من پر از عواطف زیبایم.پر از بنفشه..پر از نیلوفر..من عطر پرتقال های نارنجی شمال را زیر پوستم احساس کردم.من ماه امشب را به خورشید فردا گره زدم..من..من ..رها..پر از حس های خوب خوبم..همه این حس های خوب..با یک تبریک ویژه برای همه شما که در تمام سیصد و شصت و پنج روز سال مملو از مهربانی هستید..علت رویشید.. مبدا عشقید..ساده بگویم همه دوستان محبوب من که سرشار از مهرید...سال نو  و همه لحظه هایش برایتان  مبارک. نوروز یکهزارو سیصد و نود و دو +موزیک متن این بلاگ رو دوست دارم. ++بابلسر باید شهر خوبی برای سفر باشد. دلم برای سفره هقت سین پارسالمون تنگ شده...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی