" آقای کیوسک "






















تازگی ها به نتایج جالبی در مورد مردان رسیدم..مثلا اینکه این قابلیت رو دارند که همزمان به پنج خانوم به یک میزان علاقه داشته باشند و فراتر از اون حتی عاشقشون باشند..البته درسته که نباید از اون ها موجودات وحشتناکی بسازیم اما این امکان وجود داره که شما با دیدن ظاهر یک مرد فکر کنید که ده تا زیر سر داره اما طفلی واقعا تنها باشه :دی البته عکس این قضیه هم صادقه.بچه تر که بودم همیشه با خودم فکر می کردم پسرها موجودات ناشناخته ایی هستند که در هیج شرایطی نمیشه رد نگاه هاشونو زد اما بعدها فهمیدم قضیه به این پیچیدگی ها هم نیست..نترسید..اون ها موجوداتی هستند که فقط کافیه عکس العمل هاشون دستتون بیاد..و این اصل از هر فرد به فرد دیگه متفاوته..صادقانه بگم..هر آدمی با همه محاسن و معایبش به واقع تمثال یک آینه عمل میکنه که در مقابل رفتار شما فقط یک سری عکس العمل های خاص رو انجام میده که برای خودش تعریف شده است.مثلا ممکنه فرد A در مقابل محبت بیش از حد شما پررو بشه و نفر B در مقابل این رفتار شما شرمنده بشه و محبت بیش تری رو نثارتون کنه.هر برخوردی نشات گرفته از تیپ شخصیتی اییه که فرد گرفته و این دلیل نمیشه که اون آدم ذاتا بد باشه..این مثال در مورد مرد ها هم مصداق داره..یک جاهایی نایده گرفتن محبت های شما براشون عادته و نه بی توجهی شاید هنوز یاد نگرفتن که در مقابل یک خانوم چه طور رفتار کنند..پیش میاد که یک موقع هایی واقعا فراموشکارترین مرد روی زمین میشن و این ابدا از روی غرض نیست..گاهی ممکنه یادشون بره چه قراری با هم گذاشتید و این اصلا دلیل نمیشه که دوستتون نداره!!بیایید با هم صادق باشیم اگر اون ها هم روی یک سری مسایلی که از نظر ما ساده و معمولیه تاریخ و ساعت تعیین کنند و یادآوری اش نکنند ما هم امکان داره خیلی چیزها رو ناخواسته فراموش کنیم و یادمون بره چه قولی دادیم..باور کنید او هم دوست داره با شما صحبت کنه و اگه جواب تلفنتون رو نداده شاید واقعا موقعیتش رو نداشته!!کدوم آدم عاقلی هست که از عزیزم شنیدن ها و ابراز محبت های یک دختر خوب و وفادار ناراحت بشه که دوست شما ناراحت شه!! گاهی باید به جای اینکه دعواشون کنیم که "چه قدر کار میکنی!!من اصن مهم نیستم؟؟؟ "بهش بگیم من خیلی خوشحالم که مثل خیلی های دیگه بی هدف نیستی و با اینکه سرت خیلی شلوغه اما من رو در برنامه هات اولویت میدی..یک موقع هایی باید به طرف اجازه توجیه کردن بدیم...مردها وقتی دروغ میگن مث یه پسربچه کوچولو میشن که مدام در دلشون آشوبه نکنه دروغشون لو بره..و این وظیفه شماست که وقتی به جایی رسیدید که میبینید خودش به پشیمونی میرسه و ناراحته ؛براش یک راه فرار بذارید و اجازه ندید دورغش عیان بشه..ستارالعیوب مردتون باشید و بذارید غرورش حفظ شه..مطمئن باشید اون متوجه این خانومی شما میشه حتی اگه حرف رو عوض کنه :) حادثه بزرگی رخ نداده اگه اس ام اس های شما رو چند روزی دیر جواب بده یا یادش بره میس کال هاتون رو پاسخ بگه..شما میتونید تضمین کنید که وقتی اسمتون رو ال سی دی گوشی اش می افته خوشحال نمیشه حتی اگه مدام بهتون نگه عزیزم!!؟فکر می کنم یه جاهایی باید شما محبت کردن رو به طرفتون یاد بدید..شما گل خریدن رو آموزش بدید..شما فرهنگ هدیه خریدن های بی مناسبت رو براش جا بندازید.شما احترام به افکار و صداقت رو غیر مستقیم بهش بفهمونید...مطمئن باشید نتیجه اعجاز آمیزی خواهد داشت..من فکر می کنم مردها موجودات قابل هضمی هستند که فقط با کمی ذکاوت میشه به بهترین شکل ممکن یک رابطه رو جلو برد..به شرط اینکه احساساتمون رو به جا و درست خرج کنیم..هرچند بچه تر که بودم همیشه با خودم فکر می کردم پسرها موجودات ناشناخته ایی هستند که در هیج شرایطی نمیشه رد نگاه هاشونو زد اما بعدها فهمیدم قضیه به این پیچیدگی ها هم نیست..تازگی ها به نتایج جالبی در مورد مردان رسیدم..مثلا اینکه این قابلیت رو دارند که همزمان به پنج خانوم به یک میزان علاقه داشته باشند و فراتر از اون حتی عاشقشون باشند.البته درسته که نباید از اون ها موجودات وحشتناکی بسازیم اما. بهدا نوش: قرار نیست خاک برسری نشان دادن باب فهم باشد.لطفا با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید:)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی