" آقای کیوسک "






















همین که فکر کردم اونقدر شجاع هستم که حرفامو بنویسم و یکهو تصمیم گرفتم تکست بدم همین که تصورم این بود اونقدر برای خودم کرک و پر دارم که نوشته هام باز drfat نشن. همین که میدونستم شماره جدید من رو کسی نمی شناسه، همین انتظار شیرین که بپرسی : shoma? همین که هزار بار توی اون بیست  و دو دقیقه به خودم گفتم "جواب میده" ..جواب نمیده" .جواب میده؟ نه نه...نمی پرسه..ولی احتملا جواب میده . . همین که با دیدن  اسمت روی گوشیم خفه خون بگیرم با همه بی سرانجام بودنش یعنی من یک انسانم که از جنس زنانگی خودش به دنیا نگاه می کنه و احساساتشو به این راحتی ها در نطفه خفه نمی کنه. اونجا نتونستم بنویسم ولی اینجا برات می نویسم: manam.raha.. mehr. parsal in moghe!!shenakhti?

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی