" آقای کیوسک "






















من پر از حس های خوب خوبم.پرم از حس زندگی.پرم از بهار.پرم از زمستان .پر از برف.بی خیال دنیا و بچه بازی هایش فعلا قرار است همین یکی دو روز را حسابی به خودمان خوش بگذرانیم،باشد؟بقیه اش هم دایورت.مش.روب می خوریم.می رقصیم بیا اصلا دوتایی برویم سفر.بیا یک کوله برداریم پر کنیم ازدوربین و ورق و سیگار و حوله و کتاب و هنذفری،بعد دور بزنیم به سمت جنوب.بریم خوزستان.بریم الوند.لوت.بریم سلیمان تنگه..بریم آسیاب خرابه..بیا اصلا یک شب تا صبح با هم برقصیم.تو گوشواره های مرا خیس کنی و من پلک هایم را زیر چشم هایت باز و بسته کنم و قلقلکت بیاید.بیا همدیگر را پر از حس های خوب خوب کنیم.اصلا قرارمان باشد هر ماه یک کتاب به هم هدیه بدهیم و در ازای هر لبی که از لب های مبارک هم ربودیم یک بیت شعر حفظ کنیم که تا ابد مشاعره کنیم و بیت کم نیاریم.بیا.بیا نترس.نزدیک تر لطفا.میشود به من قول بدهی که یک زنجیر نازک طلایی رنگ برایم بخری ؟می خواهم هربار که نفس نفس میزنم احساس کنم دستت روی قلبم است،دلم می خواهد هربار که می دوم پلاکش به سینه ام بکوبد و تو را برایم یاداور شود،می خواهم تا همیشه پر از حس های خوب تو باشم.و یاد امروز.و تمام بدو بدو کردن هایمان.وقتی همه باران ها برای خاطر ما می بارند.وقتی تمام سیاره های برای خاطر ما می چرخند چرا ما پر از حس متولد شدن نباشیم؟من پر از حس های خوبم.با من از فراف نگویید.با من از دروغ ننویسید.برایم فعل های خوب خوب ردیف کنید.حالا که انقدر حال من خوب است بیایید و مدام برای رها محبوب ترین فعل های عالم رابنویسید.دوست داشتن را.بوسیدن را..برایم صرف کنید: خندیدیم خندیدی خندید.بنویسید :عاشق شدم.عاشق شدی.عاشق تر شد.بنویسد:بوسیدم بوسید بوسیدم بوسید بوسیدم بوسید آنقدر که صبح شد.با من تکرار کنید مصدر های:رقصیدن،تکیه کردن؛ دویدن،آواز خواندن؛نگاه کردن؛لمس کردن،در آغوش کشیدن؛راست گفتن،مهربانی کردن؛وفادار ماندن،قدم زدن؛حمایت کردن،دوست شدن ودوست داشتن و دوست داشته شدن را..برایم از حس های خوب خوبتان بنویسید.از شروع کردن؛اصلا بیایید حالا که من پر از حس های خوبم برایم از قافیه "چشمک زدن "بنویسید.دلم می خواهد محبت را معنی کنم.عاطفه را تعبیر کنم.امروز آنقدر خوبم که دوست دارم چشم هایم را ببندم و بگویم "دلم می خواهد برای همه خوبی های چشمانت مادر شوم.دوست دارم در چشم هایت نگاه کنم و بنویسم دوستت دارم."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی