" آقای کیوسک "






















یک روزی همه این شرایط متحول میشود...حول حالنا می شود..و ما را به الی احسن الحال می رساند..یک روزی وضعیت تغییر میکند..زمانه تغییر می کند.نگاه ها تغییر می کند.آن وقت حتما برایت تانگو و باله می رقصم..یک روزی من بزرگ می شوم.آنقدر بزرگ که دوتایی می رویم سفر..نه به قول معشوقه ولنجک نشینم ترکیه! ها، نه! همین شمال خودمان هم کلی است..تو میرانی و من در طول راه برایت پرتقال پوست می کنم..فارق از نگاه های آدم ها..بی مهابا از ترس پدرهایمان..و خانواده هایی که ندانستند چرا آن روز یکهو حالم بد شد..و چرا به کرمی که تا دیروز وسط اتاق پخش بود بها میدهم و چرا دیگر دست باد نمیرسد موهایم را تاب یدهد.یک روزی که اوضاع بهتر شد..می رویم خرید..آن وقت من برای تو یک شلوار سورمه ایی خوشگل انتخاب می کنم..و مثل حالا که تمثال این عقده ایی ها از بوتیک های فرست کلاس رد میشوم غبطه نمیخورم که ای کاش کسی را داشتم که می توانستم برایش آن بوکله یقه هفت را بخرم و او برایم بپوشد..یک روزی می رویم و من برای تو همان بوکله یقه هفت توسی رنگ را می خرم که بابلوز مردانه سفید رنگ یقه سه سانت ات ست اش کنی..می رویم و یک ساعت مارک برایت می خرم که با سردست هایت ماه شوی..من مطمئنم که یک روزی اوضاع بهتر می شود و هر دوی ما خارج از دغدغه های  چیپی مثل سمانه و شوهر کوپه سوارش برای خوشحالی مان نقشه می کشیم.می رویم سینما و تو برایم پفک هندی و ذرت با سس اضافی می خری...میرویم پارک و بستنی قیفی میخوریم..می رویم مشهد و تو هی نگران من می شوی :دی یک روز اوضاع تغییر می کند.ایمان داشته باش!! من برای آن صبحی برنامه ریزی کرده ام که با همه تنبلی ام یک کدبانو می شوم و به عشق تو ساعت پنج صبح بیدار میشوم تا میز را زیر طلوع خورشید برایت بچینم..و ما به صبحانه تکامل نزدیک می شویم..یک روزی همه این شرایط متحول میشود...حول حالنا می شود..و ما را به الی احسن الحال می رساند..یک روزی وضعیت تغییر میکند..زمانه تغییر می کند.نگاه ها تغییر می کند.آن وقت حتما برایت تانگو و باله می رقصم..یک روزی من بزرگ می شوم.آنقدر بزرگ که دوتایی می رویم سفر. *وقتی تو نمی نویسی به یه جای دنیا بر میخوره.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی