" آقای کیوسک "






















هرچه می خواهد دل تنگت بگو ولی بخوان (508)+به تمام کسانی که پست ارائه شده با اعتقادات  منحصربه فردشان منافات داشت:من به افکار همه شما احترام می گذارم.(به من هم اجازه بدهید طوری که دوست دارم فکر کنم باشه؟).خط به خط نقدهاتون رو می خونم و پاسخ می نویسم(رک و تیز ولی با احترام و عشق)+مخاطبین خاموشم:برای اینکه توی این پست خیلی هاتون سکوتتون رو شکستید.برای درد دلهایی که خصوصی نوشتید و من هرگز نتونستم پاسختون رو بنویسم چون آدرسی برای نوشتنم به طور خصوصی برای خودتون نبود.برای اینکه گفتید با من و آقای کیوسک زندگی کردید و بهم حس مهم بودن دادید ازتون متشکرم(هرچند به نظرم شما خیلی شیطونید که یواشکی و بی سر و صدا میخونید :ی) ولی دوستتون دارم :)+مخاطب من از رسول زیبایی ها پاسخ کامنتتان را کجا بنویسم؟همان عمومی بنویسید جهنم ضرر :)اردتمند.رهـــا/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی